Aras76 2.5 yaşındayız mamayıbıraktık doktorumuz onun yerine süt günlük kullanabilirsiniz dedi ve gece yatarken günlük süt iciyoruz ne intrt gördüm kadarıyle kimse sütü önermiyo hep uykuya biberonla. Dalıyoruz..
dayes Aras76 süt vermiyorum gerek olduğunu düşünmüyorum o yüzden vermedim yine de tattırdım kızım da sevmedi zaten. Gece beslenmesini de 19 aylıkken kestik
3kedili2bebekli Aras76 2.5 yaşında doktorunuz uygun görmüş verebilirsiniz bir problem gormezseniz benim doktorum 3 yaşı sınır koydu ama artik biberonu bırakmalısınız
denizahsen Aras76 biz hep yatarken veriyoruz ama biberonla değil bu biberon ucuna 3 delikli şu içmelik biberon ucu varya ondan yoksa dis yapısı bozuluyormus
hndathn Aras76 2 çocuk büyüttüm 2 çocuğumun doktoru da sütü asla önermedi. Özellikle ilk 3 yıl asla. 3yasını doldurduklarından sonrada haftada 2 gün sadece kahvaltıda bır su bardağı mıktarınca olabilir dedıler öyle yaptım bende