Merhabalar 22 yaşında 25 günlük yeni doğan annesiyim sma probiyotik mama kullanıyoruz( gri kapak) mamayı doğduğundan beri kullanıyoruz ama neredeyse 1-2 haftadan beri bişeylerin ters gittiğini düşünüyorum kusmaları çok yoğun ben biberonlada sütümü veriyorum ondada kusmaları var ve kusmasındansa dün saat 19:30 da altını değiştiğimde kaka yoktu ki bezlerimiz genelde kakalıdır bekledim yapmasını biliyorum bazen bebekler yapmaz ama çok endişelendim ve yıkamamıza rağmen yatmadı çok huzursuzlandı gecede öyle geçti 28saatı doldurduğunda hastaneye gittik artık ağlamaları içimi parçaladı lama yaptılar iki kez şuan biraz daha iyi bana meme emdikten sonrada gazını almamı söylediler ben memeden gaz olmaz diye almıyordum geceleri yatırıyordum hemen yerine altını açıp ama ben mamadanda kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok mamada vermiyorum genelde meme ve sağdığım sütlerle ilerliyoruz çok uyumadığında ağzını yeni emişse bile aradığında bir 30 cc kadar veriyorum ama başka bir mama denemek istiyorum hangilerini önerirsiniz?