Kızlar son 2 gündür felan oğlum aynı saatte gece ağlayarak uyanıyor ama nasıl bir ağlama deli gibi sinir küpü şeklinde sonra ben konuşuyorum felan sak inliyor geçiyor gündüz uykusunda böyle birşey olmuyor hiç anlamadım yani neyden bişeyden felan korkmuş gibi de değil sinirli oluyor resmen çocuk gece terörü diye bir şey varmış o mu acaba yoksa 2 yaş atagı mı bu da