Kızlar selamlar 6 ay 10 günlük bebeğim ek gıdaya geçtiğimizde beri asla mama icmiyor 4 gündür sadece gündüz 1 kez gecesinde zoraki bı kez daha içiyor bu durumu yaşayan yada önerisi olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Doktora da götürdüm ek gıdadan devam et dedi sıvı kaybı yaşamasın su ver dedi mamayı bıraksın istemiyorum çünkü daha çok küçük napmam gerek bu süreçte 🥲