İyi geceler hepinize kızlar, ben son bir yıldır sürekli kalp krizi geçircem korkusuyla yaşıyorum en ufak sol tarafımda göğsümde kolumda sırtımda bir ağrı sızı olsa hemen kalp krizi geçirirsem diye telaş yapıyorum. Artık geceleri uyuyamaz oldum sabah 4 5 gibi anca uyuyorum o da artık yorgunluktan bitik düşüyorum. Sürekli bu korkuyla yaşamak çok kötü artık gücümde kalmadı psikolojim altüst oldu. 2 3 kere kardiyolojiye gittim bir şey yok dediler ama ben kafamı susturamıyorum. Yine gece ve geceleri daha çok artıyor bu durum. Ben bunu aşmak istiyorum aranızda bunu yaşayan ya da aşan birileri var mı lütfen bana bir şeyler diyin çok yoruldum artık bu durumdan😔