Bebeğim de çok sık idrar yolu enfeksiyonu geçirirdi. Çok şükür bu sıkıntımız biteli 1.5sene oldu. Çişini tutuyor muydu hatırlayamıyorum şuan ama ateşi çok fazla yükselirdi. antibiyotikle 3.gün de iyileşmeye başlıyordu. Bol bol sıvı yani su verin inşallah en kısa sürede atlatirsiniz.