adnhzl Kızlar selam,2 aylk oğlum sütüm çok az meme reddide var biberom kullanıyorum.ondan olmş dedi doktor.emzirme danşmanlğı alan varmı instagraödan önerniz nedir
aysenur1205 adnhzl dilbura diye birini önermişti burdan biri bende ona yazmıştım biberonu bırakmalısın dedi kaşık biberon kullan dedi başka da bişey yapmadı
Kartanesi26_ adnhzl canım ben 2 farklı danışman çağırdım eve meme reddi için olan parama oldu bebek istekli olacak anne istekli gayretli olacak karşılıklı yani demek istediğim diyeceği şey biberonu bırak kaşık biberon ya da eds yap diyecek onları da yaparsın yapmaya ama uzun vadede olmuyor hepsini yaşamış biri olarak sağıma döndüm inşallah sizin bebeğiniz emer 🤲🏻❣️
atismom adnhzl merhaba melikedollunay var. Kendisinin de bebeği var bu sebeple daha hassas+çook ilgili. Ben danışmanlık almadım bana sizin almanıza gerek yok demişti ama buna rağmen yapmak isterseniz bunu uygulayabilirsiniz diyerek bir program oluşturup iletmişti bana sağolsun🙏🏻 dürüstlüğü ile de beni etkilemişti çünkü bu şekilde çalışan insanlar artık çok az para kaynağı olarak görüyorlar insanları biraz da
aysegul466 adnhzl eller serbest pompa gece sağımı sağımlarda mümkün olduğunca 2 saati aşmadan masaj moduyla sürekli uyarı ve bol su kuruyemiş tahin ❤️
aysegul466 adnhzl 20dk bir gögüs 20 biri 10 10 ve tekrar 10 10 bu yöntemde bayağı süt üretimini destekliyo
aysegul466 adnhzl rica ederim bal anne her annenin sütü bebeğine yeter sütüm bol diye kendini telkinle kimseye kulak asma eminim sen kazanıcaksın gelişmeleri haberdar etmeyi unutma ❤️
adnhzl aysegul466 ya ayşegül hanm çok saolun sabah sabah öyle iyi geldiki ☺️☺️☺️ bebekemzirmedanismanligi diye bi sayfa gördüm hemşire biriymş.baya ilgilendi saolsun sabah başlcakmısız umutlyum çok
aysegul466 adnhzl çok sevindim 😍 umarım iyi sonuç alırsınız pes etmeyin zor biliyorum bende yaşadım aynısını şuan yeni yeni sütüm bebeğime yetiyor gibi hissediyorım tabi kilo kaybı var mı bilmiyorum umarım onu atlatırız bizde hakkımızda hayırlısı mamayla beslesek bile elimizdenngeleni yaptık diyeceğiz en azından 🥹❤️
adnhzl aysegul466 insan yanlz olmadğını bilince iyi geliyormuş çok saolun.hemşireye bayldm sabahtan beri konuşuyoruz tabi benim çabam lazm önce ama olur ya son çıkış umutluyum ☺️ iyi geceler can anne 😍