kubyackck ben de öyleydim ya eşimi ya annemi tembihliyordum nöbet usulü illa başında biri olacaktı. Onlara da güvenmeyip yine uyumuyordum. Ama mecbur böyle devam etmez uyumam lazım diye Allaha emanet edip kendime güvenip uyudum, duyarım artık en ufak şeyi diye düşündüm öyle de oldu