Balteknem Bugün REŞAT altın sordum 28 li birseydı galba bende büyük olsun dedım görüntüsü onu aldım yatırımlık zıynet tam altın çıkıyor doğru mu acaba ısmı aldığım fıaytı ısmınıde unuttum anladığım konuda degıl açıkçası
1prensessannesi Resat küçük olur tam altın büyük oluyor baya. Benimde resatim var zincirinde. Hayırlı olsun tugradan daha iyi duruyor bence
Balteknem 1prensessannesi tugra var zıncırıme aldım sözde ama olmadı IP e taktım zorla bende galba tam oluyor aldıgım
Minikalbim Reşat tam altın oluyo büyük ortada Atatürk portresi var yuvarlak eski beşi biryerdenin tek te toplanmışı ama tek reşat da var oda gazi gibi çeyrek gibi tek küçük oluyo
Balteknem Minikalbim çeyrek gıbı benımkı ama büyük Atatürk resmi ve önünde bayrak gıbı Osmanlı bırseyı var zıynet tam altın olmuyor mu baktım nette ona benzıyor