Gamzelikiz_34 Ben aşk evliliği yaptım çok mutlu edıyor iyiki var canım eşim acısıyla tatlısıyla 🩷☺️🧿❤️
Unicorn67 Gamzelikiz_34 aşk evliligi 🩷 iyi günde kötü günde idare ediyoruz işte görücü usulü ben asla kabul etmezdim zaten
_YanakReisinAnnesii Gamzelikiz_34 aşk evliliği 🫶🏻Görücü usulü yapanlara saygım var tabiki ama benim asla yapamayacağım birşeydi.
Unicorn67 Gamzelikiz_34 yani görücü usulü karpuz misali içinden ne çıkacağı belli değil bazen kendi bulduğumuzu bile katlanamiyoruz 🤣🤣
Unicorn67 prenseskus en azından kendim ettim kendim buldum diye kendimizi motive ediyoruz ,🤣 yoksa kimse dört dörtlük değil
Honki_Ponki Gamzelikiz_34 23 yıl önce aşk evliliği yaptım Canım kocamla iyikide o diyorum onu hala ilk günki gibi seviyorum😍
Gamzelikiz_34 Honki_Ponki 🥹benim gözlerimdekini anlattın suan Rabbım hıc ayırmasın canım korusun dahima🧿🩷🥰