Oğlum 8.5 aylık. 5.5 aylıktan beri aynı mama sandalyesini kullanıyoruz. Son 1 haftadır kesinlikle oturmayı kabul etmiyor. Neden olabilir acaba? Rahatsız mı buluyor bişey mi var diye bakıyorum bir sorun görünmüyor. Başka yaşayan oldu mu bu durumu? Geçici bir durum mu acaba?