Kızım yarın 3 aylık olacak düzeltilmiş olarakta 1.5 aylık. Günde toplam 18 saat civarı uyuyor ama gündüz çok uyumak isteyip gece uyumuyor. Anladığım kadarıyla kendisi bi düzen oturtmuş gündüz çok uyuduğundan akşam uyuyamıyor, uyuması gereken saatte uyanık olduğu için ve uzun süre uyanık kaldığı için sinirleniyor huysuzlanıyor baya. gece 12.30 gibi derin uykuya geçiyor 4-5 civarı emmeye kalkıyor sabah 7 civarı uyanıyor emiyor bezini değiştiriyorum bi yarım saat oyalıyorum geri uyuyor sabah 10 gibi güne tam olarak başlıyor diyebilirim. Aslında anne karnında da böyleydi hareketli saatleri falan ortalama aynıydı. Bi de kucakta uyumak istiyor normal olduğunu şuan kucağa ihtiyacı olduğunu biliyorum ama ister istemez bu durum beni çok yoruyor. Geceleri reflü yatağında aramızda yatıyor ya da sırayla eşimle kucağımızda uyutuyoruz ama her türlü içim rahat etmiyor. Yatağında da sadece yüz üstü uyuyor gözetimim altında değilse o şekilde yatırmaya da cesaret edemiyorum. Artık hem gece gündüz kavramını öğrensin istiyorum hem de yavaş yavaş yatağına alışsın istiyorum. Akşam 8den sonra rutinleri falan yapmaya başlıyorum ama pek işe yaramıyor. Tavsiyesi olan var mı neler yapabilirim nasıl düzene sokabiliriz bu süreci nasıl daha kolay atlatabiliriz?