feyzaharunhazel Kızıma ilk oyuncak bebeğini aldık ilk olduğu içinde özel olsun istiyorum belki komik gelicek ama isim koymak istiyorum sizin kızlarınızın bebek isimleri neler fikir verir misiniz
Ccyyln feyzaharunhazel siz koysanız da ilerde kızınız ona kendi istediği bir ismi verecek. Kızım 3 buçuk yaşında ve bebeğinin adı Lula 😂
maygirl feyzaharunhazel kızım bebeklerine isimlerini kendisi koymuştu😅 belirleyene kadar hiç birine isim biz koymadık.😅
feyzaharunhazel uykusuzanne__ benimde aklıma ilk gelen isimlerden ama bez bi bebeğe yakıştrdım sanırım vazgectim o yuzdenslikon bi bebek olunca 😂
feyzaharunhazel maygirl bende koydugum isimle hitap edersem öyle süregelir oda aynı şekilde hitap eder mantıgıyla dusundum ama bu ihtimal gelmemişti aklıma 😅
feyzaharunhazel bisenakillisinzaten ‘Jülide olsun ‘gibi olmuş bu yorum 😂😂tesekkür ederim tam olarak böyle eski isimlerden esinlenmeye çalışıyodum
basak1336 feyzaharunhazel Ben 3-4 yaşındayken babam bana bi ayıcık almış 31 yaşındayım ve hâlâ benimle ilk oyuncağım 🥹 İsmi Bıdık ❤️
feyzaharunhazel basak1336 bebek değil ayıcık olsa evet düşüneblirdim onu alınca koyablirim kız tatlıymış
Unicorn67 feyzaharunhazel bizde oyuncak bebeklerin hepsi kanka 🤣 baligimiz var adını lola koydum kızımda ogrendi bilmedigi yeni bir isim köyün hemen öğreniyorlar zaten
feyzaharunhazel Bu arada kızımın henuz 4 aylık olmasından baska bi problem yok biraz erken davranmışım sanki yorumları okuyunca farkettim 😂😂