Merhaba anneler . Oğlum 13 aylık memeye de düşkün bir çocuk . Evelsi gün gece emmeye hiç kalkmadı su içmek istedi . Sabah emdi yine akşam da öyle . Ama dün geceden beri emmiyır 24 saat oldu . Ek gıda alıyor . Bilerek az verdim hatta ama degısmedi yan yatırıyorum tam ağzını açıyor ağlayıp ıstemıyor . Neden olabilir? Bırakıyor mu acaba