balyanak33 Kızlar yenidoğan bebeğim 15 günlük sağlık ocağında kontrolü vardı 2 hafta da 750 gr almış dedi bana bi fazla geldi 2 hafta da o kadar kilo alabilir mi ? Doğduğunda 3000 tü şimdi 3750
Meleek_annesii42 balyanak33 bnm kızım 3 kilo dogdu 15 günde 1 kilo 1oo gr almış doktor mamamı verdin dedi hyr sadece sütüm dedim TM güzel kilodu dedi sıkıntı etmedim sende etme boşver sadece sütün ise yarıyor iste sevin bence
balyanak33 Meleek_annesii42 maşallah sizinki de güzel kilo almış . ya evet seviniyorum ama acaba tartı mı yanlış diye bi düşündüm ama bu yorumlarla doğrudur diye düşünüyorum artık
Meleek_annesii42 balyanak33 yok düşünmeyin bisey rabbim sağlık versin cümlemizin evladına gerisi halloluyor bi şekilde
Sahreyldrm balyanak33 alır kuzum benim kızım bir aylıkken 1900 gram almıştı anne sütüyle sıkıntı olmuyor diye biliyorum sütun yarıyor maşallah
Esdoel balyanak33 aldın canım ne olacak benim oğlum da 3900 doğdu 3 günde 3500e düştü şimdi 1 ay 4 gunluk pazartesi tartildi 5400 olmuş