Kızlar 1 hafta önce denize gittik geldik. Oğlum baya bir girdi suya. Bizim de küçükken denize gidip gelince ağzımız yara olurmuş alakasını tam bilmiyorum ama babam öyle dedi. Çocuğun ağzında iki yanak içinde, bir tane dilinde, bir tane boğazına yakın, dudağında falan hep aftlar çıktı. 2-3 gün hafif ateş de vardı ama bugün olmadı ateş çok şükür. Mikostatin verdi doktor faydasını göremedim pek. Dişini fırçamamıza rağmen bide iltihap gibi bir koku geliyor ağzından, yaralardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bu aftları en hızlı nasıl geçirebiliriz? Çocuğun yemek yeme hevesi de kalmadı ağzım acıyor diyor içim parçalanıyor