denzesmer berrin3101 Normal benim bebeğim 5.5 aylık oldu hâlâ olmadım doktor çok normal olmayabilirsin güzel emziriyorsan demişti
bgkrkmz berrin3101 emzirme sürecinde düzensiz adet veya olmamak normal demişti dr. ama gebelik için istemiyorsanız dikkat edin emzirirken gebe kalınmaz gibi bir yanlış var