Bebeğim normalde emiyor ancak mama başlanması gerekti. Ben de eds aldım ancak şuan sanki memeyi de vakumlamak yerine sadece çekme yapıyor gibi geliyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Eds kullananlar nasıl kullandıklarını nelere dikkat ettiklerini anlatabilir mi?
Memeyi nasıl tuttyrmalıyız vs? Sadece ucunu tutuyor eds kullanırken