Kızlar geçen sene kardeşim iş kazası gecırdı ve sol elı 4 parmagı bırıncı bogumdan koptu neyse sırum şu ki bu gün askere teslım oldu ama orada yapamazaın felan demısler bu konuda bılgısı olan varmı yanı heyetten gectı ama orda gerı gonderırlermı yanı yapamadıgı bır harekette vs gerı gıt derlermj eşi asker uzman olan lütfen sorarmısınız bılgılerı varmı RABBİM CÜMLESİNİ KORUSUN INSALLAH