kader_44 Ben doğum yapalı iki ayı geçti başvuru onaylandı ama para henüz yatmadı gözüküyor sizinkiler kaç ay sürdü yatması birde telefona mesaj geliyormu para yatınca nasıl oluyor?
merveaslanb kader_44 izin tamamen bitince para yatıyor malesef beklemeniz lazım. İzin bitince de muhasebeye raporunuzu onaylatmanız lazım.
metomom kader_44 bence bankaya gidin ben martta doğum yaptım yanlış hatırlamıyorsam mayıs gibi başvuru yaptım Salı günü çektim ilk öğretmenim ailem sisteminden görebilirsiniz yattığınu
Miniminnoss Mayista dogum yaptim bende 144 ü aradim bubayin 28 inde sizede yatar dediler yatmazsa tekrar arayin bakalim dediler