Mervee123 Merhaba.Didimde yaşayan anneler🙂 Bildiğiniz sakin koy ya da deniz beldeleri var mı.Şu zamanda sakin yer bulmak zor fakat belki diğer yerlere göre daha sakin kalmış yer fikirleri vardır sizlerde🥲🌸💕
Efeninannesi48 Mervee123 merhaba ben didimde yasiyorumda 5 gun once yazmissiniz geldinizmi? Bi kac koy varda eger gelmeyi dusunuyorsaniz bide cocuk icin mi yetiskin icinmi daha uygun bi yer ariyorsunuz
duyguluinsan Mervee123 Didim polis kampı var. Ücretli ama kamu çalışanlarına indirimli oluyor. Biz oraya gidiyoruz. Altınkum falan denize gidilecek gibi değil, aşırı kalabalık. Öğretmenler sitesi, ya da martı sitesi olabilir. Beklentiyi düşürürseniz.
Mervee123 Efeninannesi48 Merhaba.Bende didimde yaşıyorum, Daha çok aileye uygun,daha sakin yer önerisi için yazmıştım 😌 Pek sakin yer bulunmuyor şu zamanda malum.Baya kalabalıklaştı burası🥹
utkummm Efeninannesi48 merhaba didim manastir koyu nasil acaba 1,5 yasinda oglum var suyu ılık mi yakinda gezilcek yerler var mi
Mervee123 duyguluinsan Evet,maalesef.Bizde kamudan faydalanıyoruz.Eşim memur.Polis kampına gitmeyi hep düşünüyoruz ama henüz gidemedik.Sakin oluyor mu? Orman kampı,altınkum,akbük tarafı aşırı kalabalık.Açıkçası öyle yerlerde de çok rahat edemiyoruz🥲
duyguluinsan Mervee123 rahat aynen biraz erken gidin güzel bir şezlong bulursunuz. Bir kaç tane koy var, içecekler falan fiyat olarak uygun.
Mervee123 duyguluinsan Çok teşekkür ederim.Dediğiniz yerleri değerlendiricem.Ne tarafta oturuyorsunuz 😌