Miray17 olmaz mı ilk çocuğum da kaynanam demişti ki bu kız çocuk bakamaz 40 gün ben kalacağım ben bakarım, etraf demişti ki ben evlenip hemen hamile kaldım bütün herkes beni evlilik öncesi hamile kaldı sanıyordu hala da hiç çocuğumu öyle sanarlar. Eltim taşınıyordu yardım etmedim diye neler neler söyledi arkamdan. Bir diğeri de çocuğum erkek diye kayınpederimin mirasında mı gözüm olmadı. En ağır olanı da ne biliyor musun ilk çocuğum da ondan 2:30 ay sonra vefat etti sonra kızıma hamile kaldım çok şükür 7 aylık oldu, ona hamıleyken bir tane gereksiz akraba demişti ki bu kız çocuk bakamıyor çocuğu öldü karnındaki çocuğunu kaynanası ya da annesi baksın bakamaz bu hakkımı helal etmiyorum hiç kimseye öbür dünyada da bu dünyada da