tgbk Merhaba arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık safra ameliyatı oldum doktor aksef antibiyotik verdi içinizde kullanan var mı beş gün mama vereyim diyorum ama memeyi bırakır diye de korkuyorum
busrastattz tgbk bende doğum yaptığımda kullandım o dönem emziriyordum sorun olmadı. Herhalde sıkıntı çıkaracak bir durum olsaydı doktorum vermezdi diye düşünüyorum. Geçmiş olsun bu arada❤️
tomvejerry tgbk Boğaz enfeksiyonu geçirdim emzirirken kullandım onu normal hayata devam ettim öyle mama falan vermedim
tgbk O zaman aldıkları süt miktarı ve şimdiki aynı değil ama etkiler mi acaba bebeğinizde alerji oldu mu
Gokturkmom tgbk emzirmeye uygun antibiyotik kullandım emzirdim o süreçte de bi sıkıntı yaşamadık çok şükür