mmmaviyemeftunnn Merhabalar korunma yontemi olarak cilt alti implant kullanan yada sorun yasayan var mi acaba deneyimlerinizi merak ediyorum
papatyakokulum_ mmmaviyemeftunnn bende kullanıyorum. 3 aydır regl olmuyorum en son ramazan’da 3 hafta olmuştum bıdaha olmadım. onun dısında memnunum
papatyakokulum_ mmmaviyemeftunnn yok hamıle olmayacağımdan eminim çünkü koruma oranı yüksek. ama regl olmadığım hıc psikolojik olarak ıyı hissetmiyorum. ödem topladım hep
mmmaviyemeftunnn papatyakokulum_ yaa cok tesekkur ederim sanirim bende bu yontemi deniycem bebegim biraz buyusun de