Selam kızlar, oğlum şuan 33 aylık ve son 4 aydır herşeyden korkmaya başladı yani şöyle gece sürekli uyanıp korktuğunu söylüyor tam kendini ifade edemiyor gölgesinden korkuyor karanlıktan korkuyor falan.. tamam bunları normal kabul ediyorum ama gündüzleri evde tek başına bir odada durmuyor illa ben yanında olucam ya da o benimle oda oda geziyor. 4 ay öncesine kadar böyle birşey yoktu tek başına oyun oynardı, geceleri tek başına uyurdu ama şimdi tüm hayatımız değişti benimle uyuyor evde sürekli peşimde oğlum biraz oyuncaklarınla oyna diyorum anne korku korku diyor. İzlediği şeylerden olabilir mi diyorum ama izlediği herşeyi kontrolümde açıyorum böyle birşey olamaz. Yani bu gelişimsel birşey mi kafam çok karışık ne yapacağımı şaşırdım bana bağımlı oldu bir ara azalmıştı sonra tekrar başladı akşamları tüm ışıkları açtırıyor bize sütünü içerken odadan çıkarsam ya da o fark etmeden tuvalete gidersem çok ağlıyor koşarak geliyor. Yani dışarda böyle değil parkta oyun grubunda sosyal. Tam anlamıyla henüz konuşamıyor o yüzden iletişim de kuramıyoruz. Korktuğunu söylüyor ama neden söylemiyor. Herşeyi gösteriyor herşeyi işaret ediyor bilmiyorum çok çaresizim