Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 25 günlük anne sütü aliyo 1 kere mama vermeyi denedim ama biberon tutmadı mamayi açmış bulundum ve öyle kaldı açıldıktan sonra ne kadar içinde tüketilmesi gerekiyo 1 ayı geçti açılalı ihtiyaç olursa kullanabilir miyim yeni mi almalıyım?? Bilen varsa yazabilir mi