Bizim de 25 aylık oldu. Hergün kriz yapacak birsey buluyor. Normalde aglayan bir cocuk da değildi. Artık şımarıklıgına vermeye basladım. Ve asla kızmıyorum agladıgı için. Lütfen sabırlı olun, cok haklısınız dayanamamakta, ama onlar da duygularını nasıl ifade edebileceğini bilmiyorlar. Gerçekten bir sebep olmadıgına eminsem ki genelde yok, ben oldugu yerde bırakıp, duygularını böyle ifade etmek istiyorsan edebilirsin, aglamama gerek yok, aglaman bitip sakinlesitiginde yanıma gelebilirsin diyorum. En fazla 10 dk daha aglayıp geliyor. Ama aglarken istedigi birsey yaptıgınızda, kızdıgımızda, ya da aglama dur bagırma falan dedigimizde kesinlikle daha cok aglıyorlar ..