Sunismyson laymeriii Yok hayır bilinçleniyoruz sonuçta. Geçen gün böyle bir post daha vardı, değişik bir marka kullanan arkadaşın cihazı da haftada 2 atılmasını öneriyormuş mesela☺️ muhtemelen ışık gücüyle alakalı diye düşündük.
hira0502 laymeriii yüzde alın ve göz kenarlarını da yaptın mı acaba. Bende kulak yanlarıma yapmak istiyorum siz yaptınız mı
hira0502 laymeriii kusura bakmayın böyle soruyorum sürekli ama benim aldığım lumea biraz farklı internette falan kullanımını bulamadım. Kullanım kılavuzundada ayrıntı yazmıyor o yüzden sorup duruyorum
laymeriii hira0502 yaptım altına kaş ortasına çene bölgeme utanmasam kaşlarımada yapıcaktım ama yakıyormuş o yüzden yapmadım
hira0502 laymeriii Philips lumea canım ama 4 tane başlığı var. İnternetten baktıklarım hep 2 başlıklı
laymeriii hira0502 evet 2 veya 3 oluyor galiba genelde ben büyük başlığını kullandım heryere yüzümede çünkü ilk hassas başlıkla yaptığımda bi etki göremedim
kaandurumoms hira0502 ben hamileyken aldım 2.5 aylık olduk yeni başladım kullanmaya. Uygulaması var bölge bölge planlama yapıyorsun 2 haftada bir önerdi bacak için mesela bu 3. Yapışım yeni olduğu için bir fark göremedim daha kullanmam lazım 5-6 seans daha
aylintoooo hira0502 kaç senedir kullanıyorum hamilelik emzirme derken ara vermiştim şimdi yine başladım 4 seans uyguladım şimdi 1 aydır tek tüy yok çıkanı da elimde çekince geliyor ben aşırı memnunum