tahin camdan olduğunu sanmıyorum canım çok içmiştir fazlasını kusmuştur benimde bebeğim var 4 aylık ben cam kapı ne varsa açıyorum tavan pervanesi açık dün sabah 6 gibi oda sıcaklığı 25 dereceye düşmüş bi uyandık bende üşüdüm baktım bizimki mışıl mışıl uyuyor ensesi ılık ve kuru. soğuk hiç bi şey yapmaz merak etme sıcak hasta eder bu arada bebeklerin üşüdüğü enselerinden belli olur ensesi ılık ve kuruysa süper eğer soğuk ve terliyse üşümüş sıcak ve terliyse sıcaklamış demek. Ben öylr takip ediyorum