Beren2323 Eşimin halı sahada ayağı burkuldu bayağı oldu doktora gitti röntgen çekildi zedelenme var dedi iki kere doktora gitti ama bir ay olcak geçmedi gittikçe kötü oldu yarın emar çekilecek kopma varsa ameliyat olmadan geçmez değil mi çok üzülüyorum