MamaUygarVibes Kızlar merhaba, oğlum 2 yaşında scooter alacağım. Bu iki marka arasında kararsız kaldım. Siz hangi markayı kullanıyorsunuz, memnun olduğunuz başka markalarda varsa önerilere açığım 🌸
[silindi] MamaUygarVibes aa ben tam bugün ebebekten aldım oranın kendi markası olandan sevdi bindi benimki ama ebeveyn kontrolü yok
maygirl MamaUygarVibes 22.ayından bu yana kullanıyoruz.emniyet kemeri çıkarılabiliyor.Oturakta çıkarılabiliyor.Ebeveyn kontrol yeri tamamen kapanabiliyor. Scooter olarak kullanıldığında boyuda istenilen şekilde kullanılabiliyor.çok hafif ve hiç yer kaplamıyor.Katlanabiliyorda.Çok güzel renkleride var.Alternatif olabilir.Pregonun ürünü..
MamaUygarVibes [silindi] bende kendi kendine sürsün istiyorum. Oturma aparatı olanlara bakıyorum ama oturma aparatı ne kadar süre işlevli kullanılır hiç bilemedim 🤭
Tubanurrr MamaUygarVibes canım ben kizima oturma apartli almıştım burada bir markadan hiç kullanılmadı o şekilde normal sürdü
MamaUygarVibes [silindi] benimki usenir belki oturmak ister diye düşündüm ama tabi bilemiyorum hahaha ama kahkaha attım mentiona 😂😂