Kızlar bebeğim 9 aylık ferritin 3 çıktı tırnaklarını da atmıştım buraya hep kırılıyor. Doktor ilacı içmediği için demir şurubu yazdı. Yemeğine meyvesine katın dedi. Meyve suyuna kattım içmedi. Normal verince de içmiyor. Siz nasıl içiriyorsunuz? Var mı öneriniz