@Kayraaaa maşallahhh 🧿😊 benim de istediğim bu, herkes kendi yesin😊 ayrıca bebeklerimizin doğasında bu var ama maalesef kendi ağzımıza sürmeyeceğimiz bulamaçlarla büyütüldük çevremiz de bunu öneriyor hep, ama ben bunu desteklemiyorum, inşallah boğazında kalma korkumu da kötü bir tecrübeyle yaşamam, ki kalsa da zaten kaşıkla ben beslesem de kalabilir hatta kaşıkla kendim yedirmemle daha çok boğazında kalabiliyormuş işte bunları teorik olarak bilsem de yine de bir tecrübesizlik korkusu var🙂 ay bi de unutmadan uyku konusunda sallamak yaptıgım en büyük hatadır yani, eğitim verdik ama yok başaramıyoruz, ve şuan kara kara düşünüyorum kaç yaşına kadar sallarım diye, yedirme konusunda da çocuğu olan arkadaşlarımın çocuk oyun oynarken yedirdiklerini hatırlıyorum, çocuk oyundan sofraya geliyor bir lokma alıyo gidiyo sonra bitince yine geliyo annesi yine bir lokma veriyo yine gidiyo ne doyduğu belli ne ne yediği belli çok acayip durumlar gördüm ve kendim de yaşamak istemiyorum naçizane