canantann aslında bebekken belliymiş ama ben ondan olduğunu anlamadım duyusal hassasiyet diye bişeyi bilmiyordum. Eliyle ağzına bişey götürmüyodu bu ilk belirtiymiş. Bişeylere dokunurken hep temkinliydi yapa yapa alıştı şuan herşeye dokunuyor diyebilirim. Parkta dışarda bize yapışık olması, yemek seçmesi, kendi kendine yememesi vs bunların üzerinde durdu ergoterapist