Biz tatilden yeni dönmüştük bir gece emzik vermedim aaa tatilde unuttuk böyle uyu dedim direndi istedi ama uyudu sonuçta ki benim kızım 2 yaş 7 aylıktı ikinci gece tekrar sordu tatilde unuttuk ya şuan yok dedim ama ben hata yapıp anneanne getirecekmiş dedim bu biraz riskli beklenti oluşabilir bizde işe yaradı ama 4-5 gün yine sordu ama direnmedi sonra sormayı da bıraktı unuttu galiba benim kızım emziğe aşıra bağlıydı bırakacağına dair umudum yoktu annneanne de tatilden geldi düşmedi peşine emziğin 1 ay oldu bırakalı oğlum daha küçükken bırakmıştık 1,5 yaşındaydı ucunu keserek bıraktırmıştım