Kızlar merhaba bebeğim daha 15 günlük sütüm az olduğu için aptamil pronutra mama kullanıyoruz. Her beslenmeden sonra gazını çıkartıyoruz ama çocuk kıvranıyor huzursuz oluyor kakasını yapınca rahatlıyor ama kakasını zor yapıyor. Mamadan kaynaklı olabilir mi ?