16 aylık oğlum doğduğundan beri çok ağlayan bi bebek son zamanlarda dayanamayacağım kadar abarttı yakamı çekiştirerek aglama krizine giriyo bende sakin biri değilim kabul ediyorum kızıyorum tabi anlamıyo daha çok aglıyo görseniz ne dışarda ne evde ne misafirlikte hiç rahatım yok beni delirtene kadar çıldırıyo ve yabani bi çocık kimse de durmaz ki ben dinleneyim bu durumda da çok bağırdığım zamanlarda üzülüyorum pişman oluyorım ama görseniz herkes bu neden böyle diyo o kadar diym