Merhaba, geçmiş olsun ama üzmeyin kendinizi. Benim çok erken kayıplarım oldu. 4 kaybim oldu. 1 normal düşük ve 1 dış gebelikten sonra sol tüpüm alındı. Dış gebelik tehlikesi devam eder diğer tüpü de almak zorunda kalabiliriz dedi doktorum. Kendi doktorum İst.da bir doktora yonlendirmisti ameliyat için. ayni doktorda 3. denemeyi tüp bebekle yaptık 3 aylık iken kalbi durdu. Sonrasında genetik tahliller yapıldı. Kan pıhtılaşması çıktı. 4. ye normal yolla hamile kaldim ama 8. haftada o da düştü. Allah a şükür ki 5. hamileliğimde kizmi kucağımiza aldık. Şu an 3 yaşında. Genetik tahlillerinizi yaptırın. Ben de çok üzülüyordum ama geçer, geçiyor. Inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız.