Naciyeylmz bekar evimde kullanıyordum, kaliteli bir deterjanla kullanınca gayet güzel yıkıyordu, ben memnundum sadece bir tık fazla sesli çalışıyordu. Evlendikten sonra bir akrabamıza verdim hala her gördüğünde teşekkür eder, hala kullanıyor, yaklaşık 5 yıllık makine