Fasülye görünce kafamda hep bu şarkı çalıyor . Şimdi gelelim asıl mevzuya. Bahçemize fasülye dikmiştik baya olmuş ki fasülyeyle pek aramızda yoktur hahahahha . Komşulara, arkadaşlara dağıttım ve bana kaldı 2 kilo . Bunu buzluğa koku problemi olmadan nasıl atabilirim? 2 kişiyiz azar azar koysam yeterli ama nasıl yapacağım bilemedim … 🤷🏻♀️