basemode bezelyeyi normal buharda haşlayıp kabuğunu soydum ezdim zeytinyağı döktüm verdim. Sonra yemek de yaptım ama kabuğu bence bebekler için fazla sert, yemekte de soyulmuyor o yüzden bir daha yapmam büyüyene kadar herhalde.
Semizotunu doğrayıp az suyla köz biber ve şehriye ile pişirip verirken kaşıkla ezerek vermişti arkadaş ben de öyle deneyecektim deneyemedim daha.
Fasulye tarifini de denemedim arkadaşımın yazdığını kopyalıyorum direkt.
Buharda kabak havuç taze fasülye haşladım
Tencerede ayrı olarak bebek salçası kıymayı az suda pişirdim içine de og den aldığım kesme corbalıktan koydum sonra bahardaki sebzeleri bıztlatıp şehriyeli kıymanın içine koydum