Merhaba bebeğim 2 ay 7 günlük ve şu bir haftadır akşamları ağlıyor dışarı çıkarıp geldiğimizde çok ağlıyor ve son 4 gündür de gündüzleri uyumamaya geceleri hemen uyanmaya başladı karnı şiş kolik mi yoksa gaz mı anlayamıyorum gaz diyorum çünkü çıkaramıyor herşeyi denedim çıkarması için ama yapamıyor ve daha çok ağlıyor emin olamıyorum yardım edermisiniz