merrv26 benim ikiz gebelikti 32 de kan aldı bir sonraki kontrol tarihini verdi ameliyat tarihini yazdı 37. Haftaya kadar beklediler bebişler gününde gittim ameliyata alındım . Özel hastaneden de güzeldi çok ilgilendiler Konya şehir hastanesi Mete hoca . Tek kişilik tertemiz oda sürekli bebekleri kontrol ettiler emzirme konusunda çok destek oldular dikişlerim de temiz şükür . Bende çok korkmuştum doktorumu araştırarak gittim .