Lugesyaa 33 haftalık hamileyim zayıf bebek 1 ay geriden geliyo dedi bu saatten sonra bebeğe kilo aldırabilirmiyim kötü yada riskli bi durummu korkuyorum başına gelen yada bilgisi olan varmı
curlysister Lugesyaa benim de bebeğim öyleydi 2490 gr doğdu gayet sağlıklıydı perinatolojiye göndermişti doktorum minyon bebek dendi çok şükür öyle de oldu siz de bir sorun eğer herhangi bir problem yoksa minik bir bebektir 🥹
ayzt Doktorunuz her hangi bir şey demedi mi . Benim bebeğimde kilo almıyordu doktorum minyon bir bebek olacak her şey yolumda görünüyor dedi çok şükür dediği gibi de oldu . Doğumca güsel kilo alıyorlar .