2,5 yaş oğlum herşeye ama herşeye bağrıp çığlık atıyor istemediği en ufak şeyde çığlık kıyamet o kadar yıprandım ki yani her yolu deniyorum sakin kalıyorum olmuyor kızıyorum olmuyor artık hüngür hüngür ağladım sinirden son 1 haftadır aşırı artmış durumda