Merhaba arkadaşlar oğlum 4-5 gündür posa gibi kaka yapıyor ishal değil ama hani portakalı sıkarsınız posası kalır ya o şekilde sarımsı yeşilimsiydi ama normal gibiydi rengi bugün yemyeşil kaka yaptı bildiğimiz Çimen gibi rengi yemyeşil başka birşeyi yok ama sabahları karın ağrısıyla uyanıyor bi kaç gündür bazen kaka yapıyo bazen de gaz çıkartıyor sadece böyle birşey yaşadınız mı doktora gitsem mi bilemedim yeşil kaka yo çok önemsemiyorlar sanırım öyle okudum ama