nonema Kızlar oğlum 1 haftadır yeşil kaka yapıyor. Daha önce yaptığında doktora gitmiştim yapabilir demişti. Gene gitsem mi? Yaşayan var mı
simseklivekalpli nonema çocuklarımda oldu dönem dönem bişey yapmadan da geçiyor önemli bir durum değil başka bir bulgu yoksa
Omeraslan nonema bebeğiniz küçük mü Eğer küçükse annem gevreği batmış derdi omurgası oturur pozisyonuna gelince yeşil kaka yaparmış. Yüzüstü yatırıp beline hafifçe ileri geri masaj yapın belki düzelir.
ruyaeren nonema benim bebeğimde de olmuştu bı ara hep yeşildi doktorumuz normal olduğunu söyledi. Ek gıdaya geçtikten sonra sarıya döndü
hamcokelek33 nonema benim oğlumda da başladı hatta post açacaktım bununla ilgili. Başka bişey yok ama sadece sıvı değil yeşil hafif mukuslu kaka yapıyor. Sizinki de öyle mi
defne4_ Wala bende bunun için açacaktım 3 gündür normalde sürekli kabız olan 3 aylık kızım yeşil kaka yapıyor ve günde 3 4 kere azar azar yapıyor korkmaya başladım acaba ishalmi oluyor diye
seymammm defne4_ normal mama verıyorsanuz ondan da oluyor mamadan. Değilse de oluyor. Kabız 10 güne kadar yapamamalarını doktorlar normal karşılıyor