Elamm inanın hiç alış veriş yapmadım ama geçen arkadasım dedi ki bebegi ve kendi için d3 vitamini n11 istiyoruz eczane cok pahalı dedi hatta 3 yaşındaki kızı var onun vitamin haplarını da ordan istiyoruz dedi sordum hiç sorunsuz geliyormuş ve orhibal ürün dedi ztn bende baktım bazısı son kull tarihi falan hep 2020 yazıyor o ürünlerden gğvenilir firmalardan yorumlara bakıp sipariş vereceğim