fundagb Merhaba arkadaşlar . Gecikmemin 3. Günündeyim . Dün erken gebelik testi yaptım negatif . Yarın tekrar yapacağım bu gece olmazsa . Bu ay böyle gecikme yaşayan var mı ? Havalardan mı yoksa süpriz mi var bilemedim 😂
Asli1453 fundagb adetim 10 gün geçmesine rağmen idrar testleri hep negatifti adetim 15 gün geçtikten sonra kanda pozitif çıkmıştı ve geç döllenme dedi doktorum maviş bir kizim oldu 17 aylık olduk bile