Benim oğlumun gözleri nerdeyse üç ay hem çapaklandı hemde aktı masajda yaptım damlada kullandım geçici de olsa biraz geçirdi ama yinede akmaya devam etti en güzel sonucu şu şekilde buldum her banyo ettirdiğimde yüzünü bol köpükle yıkadım. Bu gözündeki enfeksiyona çok iyi geldi ve kısa bir sürede geçti.